ارتقای ظرفیت های مسلکی کارمندان، در ساحه کار مؤثریت می آفریند

کابل، 16 دلو 1395- جلسه ای تحت ریاست محترم واحدالله نوشیر معاون اول د افغانستان بانک پیرامون فراهم سازی برنامه های آموزشی همگام با پیشرفت های جهانی جهت بلند بردن سطح مسلکی و ارتقای ظرفیت کارمندان د افغانستان بانک تدویر یافت. در این جلسه آمرین شعبات مختلف د افغانستان بانک اشتراک نموده و پیرامون ارتقای سطح مسلکی کارمندان د افغانستان بانک بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ابتدا محترم واحد الله نوشیر معاون اول د افغانستان بانک، ارتقای ظرفیت کارمندان را در بهبود امور کاری ادارۀ یک امر مهم پنداشته، افزود که با توجه به روند روبه رشد سیستم های کاری و فن آوری ها در عرصه های مالی و بانکی، آشنائی با این تغییرات و تحولات از ضرورت های مبرم به حساب آمده و زمینه سازی برای کارمندان ادارات ذیدخل جهت فراگیری علم، دانش و مهارت های جدید عاری از مؤثریت در ساحه کار نخواهد بود.

محترم نوشیر همچنان افزود که د افغانستان بانک برای ارتقای ظرفیت کاری کارمندان خود از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نمی کند و زمینه های آموزشی کوتاه مدت و دراز مدت را چه در داخل و خارج از کشور به آنها فراهم می سازد. با توجه به این اصل، به تمام آمریت های محترم هدایت داده شد تا برنامه های آموزشی مورد ضرورت خود را به آمریت محترم منابع بشری بسپارند تا در قسمت فراهم آوری تسهیلات لازم برای کارمندان، برنامه ریزی دقیق و عملی صورت گیرد.