د افغانستان بانک طی ضیافتی از دست آورد اخیر تیم ملی کریکت قدردانی بعمل آورد

کابل،26 سرطان 1396- د افغانستان بانک به خاطر عضویت تیم ملی کریکت افغانستان در شورای بین المللی کریکت(ICC)    و تشویق اعضای  این تیم، ضیافتی را  در تالار کنفرانس های د افغانستان بانک راه اندازی نمود.

محترم خلیل صدیق رئیس کُل د افغانستان بانک که در این محفل صحبت مینمود، ضمن تبریکی دستاورد  اخیر تیم ملی کریکت افغانستان گفت که  عضویت تیم ملی کریکت افغانستان در شورای بین المللی کریکت، نه تنها یک افتخار بزرگ برای تیم کریکت،  بلکه برای تمام مردم افغانستان می باشد.

رئیس کُل د افغانستان بانک  افزود" با آنکه از تشکیل تیم ملی کریکت زمانی زیادی سپری نمیشود،  اما این تیم در مدت کم  با تلاش و پشتکار جدی توانست عضویت شورای بین المللی کریکت را بدست آورد، در حالیکه کشور های با سابقه طولانی کرکت تا هنوز نتوانستند عضویت این شورا را به بدست آورند."  

در ادامه،  محترم واحد الله نوشیر معاون اول د افغانستان بانک ضمن تبریکی  این دستاورد بزرگ گفت که همکاری های کریکت بورد افغانستان در راستای کمک برای ایجاد تیم کریکت د افغانستان بانک قابل ستایش بوده و رهبری د افغانستان بانک در این راستا از اعضا و رهبری کریکت بورد افغانستان تشکری می نماید. د افغانستان بانک همیشه در جهت تشویق و ترغیب اعضای تیم ملی کریکت افغانستان  با کریکت بورد افغانستان همکار  بوده و این همکاری ها ادامه خواهد داشت.

محترم شفیق الله ستانکزی رئیس اجرائیوی کریکت بورد افغانستان  به خاطر دعوت  و تشویق اعضای تیم ملی کریکت افغانستان از د افغانستان بانک سپاس گذاری نموده در عین زمان بیرون  رفت افغانستان از لست خاکستری گروه اقدامات مالی بین المللی FATF  را به د افغانستان بانک و تمام ادارات ذیربط تبریکی گفته بیان داشت که این افتخار به اثر تلاش و تعهد جدی د افغانستان بانک در راستای مبارزه با تمویل تروریزم و تطهیر پول به دست آمده است.

در اخیر محفل اعضای تیم کریکت از پروسه ترویج پول افغانی حمایت خود را اعلام کردند.