سکتور بانکی کریکت بورد افغانستان را حمایت میکند

کابل، 5 سنبله 1396 - د افغانستان بانک  جلسه همکاری میان بانک های تجارتی وکریکت بورد را برگزارنمود.

 از آنجا که بانک های مرکزی از طریق فعالیت های مثمر در رشد بخش های مختلف از جمله فرهنگی و ورزشی میتواند نقشی خود را ایفا نماید، د افغانستان بانک نیز همواره تلاش نموده است تا نقش مثبت خود را درهمه عرصه ها ایفا نماید که از جمله زمینه ساز همکاری فی مابین بانکهای تجارتی و کریکت بورد میباشد.   

محترم واحد الله نوشیر معاون اول د افغانستان بانک در جریان مجلسی که به همین مناسبت راه اندازی گردیده بود گفت که همکاری میان  بانک ها و کریکت بورد سبب رشد اقتصادی بازیکنان و پیشرفت کریکت شده و بانک ها می توانند از این طریق در معرفی خدمات و محصولات بانکی سود برده و به رشد هرچه بیشتر سکتور بانکی بپردازند که در نهایت سبب جلب اعتماد هر چه بیشتر مردم به سکتور بانکی خواهد شد.

متعاقباً عاطف مشعل رئیس کریکت بورد افغانستان ضمن تشکری از نقش حمایتی د افغانستان بانک گفت که بسیاری از بانک ها با داشتن امکانات بیشتر می توانند تیم کریکت را برای انجام مسابقات ملی و بین المللی تمویل نمایند که هم برای بانکها سود فراوان خواهد داشت و هم برای کریکت بورد.  

در اخیر این نشست،  بانک ملی افغان، پشتنی بانک، عزیزی بانک، الفلاح بانک، حبیب بانک، آرین بانک، فرست مایکروفایننس بانک و شماری دیگری از بانک های تجارتی آماده گی نشان دادند تا بعد از بررسی بودجه خود برای پرداخت هزینه های مسابقات و سایر برنامه های کریکت بورد تصمیم اتخاد نمایند.