د افغانستان بانک از شفافیت پروسه استخدام اطمینان میدهد

کابل، 4 قوس 1396- د افغانستان بانک برای بست معاونیت زون شمال خود، از ده تن واجدین شرایط اعم از کارمندان  داخل بانک وافراد خارج از بانک، امتحان تحریری اخذ نمود.

محترم واحد الله نوشیر معاون اول د افغانستان بانک حین دیدار از جریان امتحان بست معاونیت زون شمال د افغانستان بانک ضمن تأکید بر شفافیت پروسه استخدام گفت که  از جمله  اهداف د افغانستان بانک اولویت قرار دادن  ضوابط بر روابط، گزینش افراد شایسته و دارای تحصیلات عالی میباشد.

محترم معاون اول د افغانستان بانک، در عین زمان از کتاب خانه بانک نیز دیدن نموده وگفت که جوانان ما باید به کتاب خواندن تشویق شوند و قسمتی از وقت روزمره خود را برای خواندن کتاب و نوشتن اختصاص بدهند، زیرا خواندن و نوشتن به ارتقای ظرفیت های مسلکی آنها افزوده و در ساحه کاری برای شان کمک بیشتر خواهد کرد. وی ضمن تأکید بر فرهنگ کتاب خوانی از مسئولین کتابخانه بانک خواست تا در تقویت کتابخانه بانک تلاش نمایند.  

در همین حال محترم محمد قسیم رحیمی معاون دوم د افغانستان بانک می گوید که د افغانستان بانک در کنار سایر اهداف، تلاش دارد تا کار را به اهل کار بسپارد، از همین جهت است که پروسه استخدام در د افغانستان بانک از شفافیت کامل برخوردار بوده، واجدین شرایط پس از سپری نمودن امتحان تحریری و مصاحبه به پُست های مورد نظر با در نظر داشت تحصیلات عالی و مسلک مرتبط به کار گماشته میشوند.

قابل یاد آوریست که اعلان رقابت آزاد این بست  در شبکه های اجتماعی و ویب سایت د افغانستان بانک، 15 روز قبل برای اشتراک علاقمندان بدست نشر سپرده شده بود.