د افغانستان بانک از کارکرد های متقاعدین طی محفلی ستایش نمود

کابل، 4 ثور 1397 :- هفت تن از کارمندان آمریت های مختلف د افغانستان بانک با تکمیل میعاد خدمت، طی سال جاری به تقاعد سوق داده شدند.

به اساس هدایت هیئت رهبری د ا فغانستان بانک، آمریت عمومی منابع بشری طی محفلی از کارکرد های این هفت تن، قدر دانی نموده و به پاس خدمات شان، تقدیر نامه تفویض نمود.

طی این محفل که به هدف قدر دانی از متقاعدین تدویر یافته بود در نخست محترم بشرمل پسرلی آمر منابع بشری د افغانستان بانک گفت که  قبل از این متقاعدین در اخذ حقوق و امتیازات خود با مشکلات مواجه بوده که اکنون با تلاش های هیئت رهبری د افغانستان بانک، مشکلات تا حد زیادی مرفوع گردیده است، چنانکه هنگام ختم مراحل رسمی تقاعد، حقوق تقاعد به حساب بانکی ایشان انتقال داده میشود.

محترم پسرلی همچنان گفت که متقاعدین بزرگان متجرب جامعه بوده و قشریست که عمر گرانبهای خود را در خدمت وطن سپری نموده اند که به این اساس ایجاب می نماید تا مورد تقدیر قرار بگیرند.

محترم سید یونس سادات آمر عمومی مالی د افغانستان بانک که در قسمت دیگر این محفل صحبت می نمود ضمن قدر دانی از متقاعدین گفت که متقاعدین د افغانستان بانک خدمت گذاران واقعی بوده که در هر شرایط با د افغانستان بانک وفادار مانده  و در راستای رشد و انکشاف نظام بانکی، نهایت تلاش بخرج داده اند.

قابل یاد آوریست که در محفل قدر دانی از متقاعدین علاوه از آمرین،  شماری از معاونین و کارمندان آمریت ها نیز اشتراک ورزیده بودند.