برنامه آموزشی (ACCA) برای کارمندان آمریت مالی و محاسبه د افغانستان بانک راه اندازی شد

کابل، 17 ثور 1397-  د افغانستان بانک برای ارتقای ظرفیت تخنیکی کارمندان آمریت مالی و محاسبه برنامه آموزشی (ACCA) را راه اندازی نمود.

محترم بشرمل پسرلی آمر عمومی منابع بشری د افغانستان بانک گفت که د افغانستان بانک تلاش نموده تا برای ارتقای ظرفیت کارمندان،  برنامه های مختلف آموزشی را راه اندازی نماید  و کارمندان را در بخش های تخنیکی تحت آموزش قرار دهد.

در این برنامه تخصصی دراز مدت،  14 چپتر برنامه (ACCA) تدریس می شود که در حال حاضر  تدریس سه  چپتر آن برای 29 تن از کارمندان آمریت مالی و محاسبه  آغاز گردیده است.

در حین حال،  سید یونس سادات آمر عمومی مالی و محاسبه د افغانستان بانک از تمام کارمندان این آمریت خواست تا از این فرصت فراهم شده به نحو احسن استفاده نموده و با ارتقای ظرفیت مسلکی در مؤثریت کاری خود بیافزایند.

قابل یادآوری است که برنامه آموزشی (ACCA) به کمک مالی بانک جهانی و همکاری تخنیکی انستیتیوت مالی و بانکداری افغانستان (AIBF)  راه اندازی گردیده است.

د افغانستان بانک متعهد است تا جهت ارتقای ظرفیت کارمندان  برنامه های مختلف آموزشی  را راه اندازی نموده و  به هدف  ایجاد یک مدیریت قوی از فرصت های پیش آمده استفاده اعظمی نماید.