دیدار معاون دوم د افغانستان بانک از آمریت زون شمال د افغانستان بانک

محترم محمد قسیم رحیمی معاون دوم د افغانستان بانک در حاشیۀ سفری که بمنظور حریق پول های مندرس به مزار شریف داشت، در حالی که عطا خان اورتاق آمر زون شمال د افغانستان بانک ایشان را همرای میکرد، از بخش های مختلف آن آمریت نیز دیدار بعمل آورد.

 محترم رحیمی در نشستی که با کارمندان نماینده‌گی د افغانستان بانک شمال داشت، گفت که یکی از ویژه‌گی های خاص کارمندان د افغانستان بانک داشتن دانش مسلکی، صداقت کامل در امور روزمره و جدیت تمام در مسایل پولی است که این اصل، از جانب هیئت رهبری د افغانستان بانک بصورت پیگیر مدنظر گرفته می شود. از اینرو دافغانستان بانک همواره از زحمت کشی کارمندان تقدیر بعمل آورده است، زیرا برای بهبود اداره جمعی سالم، اصل مکافات و مجازات یک نیاز است تا زمینه را برای ترویج کار بهتر فراهم سازد.

محترم رحیمی معاون دوم د افغانستان بانک در ادامه سخنانش علاوه نمود که د افغانستان بانک جهت ارتقای سطح تحصیلی و بلند بردن ظرفیت کاری کارمندان اش توانسته است که تفاهمنامه هایی را با پوهنتون های معتبر کشور به امضاء برساند تا کارمندان سطح تحصیلی خود را به درجه لیسانس و ماستر به هزینه بانک به اتمام برسانند.

محترم رحیمی افزود که ایجاد بیمه صحی برای کارمندان، حقوق مناسب برای آموزش‌های مسلکی خارج از کشور و رقابت آزاد در پروسه استخدام از امتیازات دیگریست که ما برای کارمندان خود فراهم نموده ایم.

در پایان این دیدار، کارمندان در مورد نیاز مندی های شان پیشنهادهای داشتند که از جانب معاون دوم د افغانستان بانک به آنها پاسخ ارائه گردیده و سفارش های لازم در جهت بهبود امور بالای بخش های مربوطه داده شد.