تیم فوتبال د افغانستان بانک در بین دوازده تیم ادارات دولتی، مقام نائب قهرمانی را بدست آورد

در مسابقات لیگ فوتبال ادارات دولتی که میان دوازده تیم  ادارات مختلف دولتی برگزار گردیده بود، تیم فوتبال د افغانستان بانک با چهار برد، یک مساوی و یک باخت مقام نائب قهرمانی را از آن خود کرد.

این مسابقات دوستانه هر سال یک بار برگزار میگردد، که با آغاز سال روان هجری شمسی میان ادارات دولتی تحت نظر فدراسیون فوتبال در غازی استدیوم  کابل راه اندازی می شود.

در روز نهایی این مسابقات که در میدان سبز فدراسیون کابل برگزار گردیده بود، تیم فوتبال د افغانستان بانک در مقابل تیم وزارت مالیه به میدان رفتند. تیم فوتبال د افغانستان بانک در نیمه اول مسابقه حملات خوب را روی گول حریف داشت، اما نتوانست که این فرصت ها را به گول تبدل نماید. اما در نیمه دوم بازی، بازی کنان تیم د افغانستان بانک توانست یک گول را به ثمر برساند که متعاقباً چانس به تیم وزارت محترم مالیه دست داده و سه گول پی هم را وارد دروازه تیم فوتبال د افغانستان بانک نموده و نتیجه بازی 1-3 به نفع وزارت محترم مالیه پایان یافت.

هدف از راه اندازی این مسابقات ضمن توجه به صحت کارمندان، ایجاد روابط خوب و روحیه همکاری بیشتر میان ادارات دولتی می باشد.

قابل یاد آوری است که در اخیر این مسابقات جوایز، مدال ها و تقدیر نامه های که از سوی فدراسیون فوتبال افغانستان اماده گردیده بود، برای تیم های برنده مقام اول و دوم توزیع گردید.

 قابل ذکر است که در این مسابقه، بر علاوه علاقه مندان ورزش از همشهریان، تعداد از نمایندگان مشرانو جرگه، ولسی جرگه، نمایندگان فدراسیون فوتبال، کمیتۀ ملی المپیک، نماینده گان وزارت مالیه، ریاست خزاین، و نماینده گان رسانه های ملی و خصوصی اشتراک نموده و ورزش کاران را تشویق نمودند.