معاون آمریت عمومی نظارت امور مالی د افغانستان بانک معرفی شد

کابل، 6 سرطان 1397- د افغانستان بانک با در نظر داشت اصل شفافیت، تعهد و تحصیلات عالی با راه اندازی یک پروسه شفاف، محترم سید محسن سادات را که به سویه ماستری دارای تحصیلات عالی بوده  و تجربه کاری پنج ساله در بخش نظارت امور مالی دارد  به حیث معاون آمریت عمومی نظارت امور مالی د افغانستان بانک تعیین کرد و موصوف را برای کارمندان این آمریت معرفی نمود.  

 محترم واحد الله نوشیر سرپرست و معاون اول د افغانستان بانک در جریان این محفل گفت که آمریت عمومی نظارت امور مالی همواره تلاش می کند تا فعالیت های بانکداری به شکل سالم و مصون انجام داده شود تا امانات مردم مصون بماند.

 محترم نوشیر افزود که د افغانستان بانک همواره سعی نموده تا به هدف  بهبود امور، اشخاص مبتکر، با استعداد و شایسته را در پُست های بلند  مدیریتها استخدام نماید.

در پایان محترم سید محسن سادات ضمن تشکری از هیئت رهبری د افغانستان بانک تعهد نمود که برای بهبود امور محوله از صداقت و شفافیت کار گرفته و بمنظور تأمین سلامت و ثبات هر چه بیشتر نظام مالی جهت افزایش اعتماد عامه در کنار سایر همکاران، نهایت تلاش خواهد نمود.

قابل ذکر است که در این محفل برعلاوه آمرین و معاونین، شماری از کارمندان شعبات مختلف د افغانستان بانک نیز اشتراک نموده بودند.