معاون اول د افغانستان بانک طی یک ورکشاپ آموزشی در مورد "مودل خلای نوآوری " معلومات ارائه نمود

کابل، 7 اسد  1397-  محترم واحد الله نوشیر معاون اول د افغانستان بانک  طی یک ورکشاپ آموزشی در مورد "مودل  خلای نوآوری "که از جمله خلاقیت  خود محترم واحد الله نوشیر می باشد برای آمرین و معاونین آمریت های د افغانستان بانک معلومات مفصل ارائه نمود.

این مودل قبل از این در آکسفورد لندن، پوهنتون اسلامی مالیزیا و در پوهنتون امریکایی افغانستان تشریح شده  که بعد از بحثهای زیاد در بخش مدیریت و رهبری مؤثر تلقی گردیده است. هدف این مودل جمعآوری و عملی نمودن نظریه های جدید  و استفاده از قوای بشری در بخش مدیریت و رهبری  می باشد.

این برنامه آموزشی سرآغاز سلسله برنامه های ارتقای ظرفیت  است  که قرار است طی سالجاری از سوی آمریت منابع بشری  برای کارمندان بانک راه اندازی شود.

طی این نشست محترم بشرمل پسرلی آمر عمومی منابع بشری د افغانستان بانک گفت که آمریت منابع بشری  در سال جاری 9 برنامه ارتقای ظرفیت را در نظر دارد که تحت عنوان  سلسله رهبری یکی پی دیگری عملی خواهد شد.

محترم بشر مل پسرلی افزود که برای ارتقای سویه تحصیلی کارمندان به سویه لیسانس و ماستری نیز برنامه های مشخص چه در مرکز و ولایات مد نظر گرفته شده و با تعدادی  پوهنتون های معتبر داخلی قرارداد به امضا رسیده است تا  سویه تحصیلی تمام کارمندان د افغانستان بانک  بلند برده شود  و راه برای ایجاد یک مدیریت قوی و مبتکر  هموار گردد.

قابل ذکر است که هیئت رهبری د افغانستان بانک با در نظرداشت پلان ستراتیژیک تلاش می ورزد تا زمینه ایجاد یک مدیریت قوی و کا را را در پرتو قوانین  نافذه کشور و  برابر با معیار های پذیرفته شده بین المللی فراهم نماید.