فاتحه شهید عطا الله ننگ معاون آمریت عمومی تدارکات د افغانستان بانک، برگزار گردید

کابل، 30 میزان 1397- فاتحه شهید عطا الله ننگ معاون آمریت عمومی تدارکات د افغانستان بانک با اشتراک هیئت رهبری و کارمندان د افغانستان بانک در دفتر مرکزی د افغانستان بانک، برگزار گردید.

شهید عطا الله ننگ در سال 1363 در ولسوالی کوت ولایت ننگرهار تولد گردیده و از مدت هشت سال بدینسو در مربوطات د افغانستان بانک انجام وظیفه می نمود که در این اواخر مسؤلیت معاون آمریت عمومی  تدارکات  را به عهده داشت.

شهید عطا الله ننگ به سطح ماستری در بخش اقتصاد تحصیلات عالی داشته و به سبب سلوک و رفتار نیک در میان کارمندان د افغانستان بانک از شهرت و محبوبیت خاص برخوردار بود.

مرحوم ننگ به روز شنبه و هنگامیکه از مرکز رای دهی به منظور اشتراک در پروسه ملی انتخابات پارلمانی در ولسوالی کوت ولایت ننگرهار، روانه خانه بود، توسط ماین کنار جاده ای با دو تن از همراهان، به شهادت رسیدند.

در فاتحه مرحومی، محترم واحد الله نوشیر سرپرست و معاون اول د افغانستان بانک، محترم محمد قسیم رحیمی معاون دوم د افغانستان بانک، آمرین شعبات مختلف و شماری از کارمندان د افغانستان بانک به منظور اتحاف دعا به روح شهید عطا الله ننگ و همدردی با خانواده مرحومی، اشتراک نموده بودند.