دومین جلسه مشاوریت حقوقی د افغانستان بانک با مشاورین حقوقی با نک های تجارتی

کابل، 22 عقرب 1397- مشاورحقوقی د ا فغانستان بانک طی دومین نشست بامشاورین حقوقی بانکهای تجارتی پیرامون تضمین بانک ها و چالش های موجود در راستای بیع جایزی اموال منقول و غیر منقول صحبت و گفتگو نمود.

محترم عبدالحمید سهاک مشاور حقوقی د افغانستان بانک روی تضمین بانکی و مشکلات که در جلسه قبلی مطرح گردیده بود صحبت نموده گفت که موضوع تضمین بانکی با هیئت عالی رتبه ستره محکمه جمهوری اسلامی افغانستان در میان گذاشته شده که جانب ستره محکمه در زمینه جهت  تسهیل هرچه بیشتر برای بانکهای تجارتی وعده همکاری همه جانبه در مرکز و ولایات را سپردند.

مشاور حقوقی د افغانستان بانک ضمن  استماع مشکلات بانک های تجارتی گفت که د افغانستان بانک متعهد است تا موضوعات مطروحه بانکها که در رابطه به بیع جایزی اموال منقول و غیر منقول  میباشد را در روشنایی قانون با ستره محکمه دولت جمهوری اسلامی افغانستان و نهاد های ذیربط در میان بگذارد تا به یک راه حل مناسب دست یابیم.

قابل یاد آوریست که در دومین جلسه مشاوریت حقوقی د افغانستان بانک با مشاورین حقوقی بانکهای تجارتی که در دفتر مرکزی دافغانستان بانک تدویر گردیده بود، نماینده اتحادیه بانکها نیز حضور داشت.