تیم فوتبال د افغانستان بانک در بین تیم های ادارات دولتی، مقام نائب قهرمانی را بدست آورد

کابل، 9 حوت سال 1397، در مسابقات لیگ فوتبال ادارات دولتی که میان تیم های  ادارات مختلف دولتی برگزار گردیده بود، تیم فوتبال د افغانستان بانک مقام نائب قهرمانی را از آن خود کرد.

این مسابقات دوستانه هر سال یک بار برگزار میگردد، که با آغاز 30 قوس سال روان هجری شمسی میان ادارات دولتی تحت نظر فدراسیون فوتبال در غازی استدیوم  کابل راه اندازی شد.

در روز نهایی این مسابقات که در میدان سبز فدراسیون کابل برگزار گردیده بود، تیم فوتبال د افغانستان بانک در مقابل تیم وزارت شهر سازی و مسکن به میدان رفتند.  که در نتیجه مسابقه 1-2 به نفع وزارت شهر سازی و مسکن پایان یافت. 

هدف از راه اندازی این مسابقات ضمن توجه به صحت کارمندان، ایجاد روابط خوب و روحیه همکاری بیشتر میان ادارات دولتی می باشد.

قابل یاد آوری است که در اخیر این مسابقات جوایز، مدال ها و تقدیر نامه های که از سوی فدراسیون فوتبال افغانستان اماده گردیده بود، برای تیم های قهرمان و نائب قهرمان جوایزی را اعطاء کرد که در این میان تیم فوتبال د افغانستان بانک با بدست آوردن 12 مدال، چهار تقدیر نامه و یک تندیس آقای گول به محترم سید محسن سادات تفویض گردید.

 قابل ذکر است که در مسابقات امسال تیم د افغانستان بانک،  تیم ولسی جرگه، مشرانوجرگه، وزارت مالیه،  تصدی خانه سازی،  اصلاحات اراضی، وزارت شهر سازی و مسکن و وزارت اقتصاد اشتراک ورزیده بود.